Volem celebrar l’arribada del bon temps amb tots vosaltres ara que podem! Per això hem organitzat un Tast de Primavera amb els amics del col.lectiu Terra i Taula per poder descobrir els productes Torclum i gaudir-los de diferents maneres.

L’oli d’oliva, un tresor sempre present a la nostra cuina

Una de les essències de la dieta Mediterrània i el pilar de la nostra empresa és l’oli d’oliva verge extra. A Torclum ens hi dediquem fa generacions a la producció d’aquest or líquid i ho fem amb passió i estima pel nostre entorn. D’aquesta manera produïm OOVE d’arbequines de cultiu ecològic al Baix Penedès.En aquest tast no només us explicarem com elaborem aquest OOVE, també us ensenyarem a tastar-lo i us en descobrirem algunes varietats que hem desenvolupat com els olis aromatitzats o les perles d’oli.

Bag in Box de 5 litres

Bag in Box 5L oli oliva verge extra arbequina Torclum

oli-picant-Torclum

Oli oliva verge extra arbequina picant aromatitzat amb bitxo

Oli Torclum aromatitzat-ROMANI

Oli oliva verge extra arbequina aromatitzat amb romaní

melmelada oli

Melmelada d’oli

Can Marlès

Aquest Tast de Primavera el celebrarem en un entorn fantàstic com és la Bodega Can Marlès en plena serra del Montmell. Una activitat que durem a terme a l’aire lliure per gaudir d’aquest entorn únic i garantint com sempre totes les mesures de seguretat.

Com no podria ser d’una altra manera, maridarem el tast amb vins ecològics i de collita pròpia de la Bodega Can Marlès. Cada vi està seleccionat per acompanyar les degustacions que el col·lectiu Terra i Taula ens prepararan amb olis Torclum per a aquest matí ple de sabors.

font-xica

Font Xica

50% Chardonnay i 50% Sauvignon blanc

2015

guidai

Guidaí

100% Ull de llebre ecològic

2018

Ull de llebre

Ull de Llebre

100% Ull de Llebre.

Chardonnay

Chardonnay 2012

100% Chardonnay.

2012

Can Marles
Vins Can Marles

Degustacions de Terra i Taula

Com hem avançat, diferents membres del col·lectiu del Baix Penedès Terra i Taula seran els encarregats d’elaborar els diferents tasts que degustarem. Tots ells preparats amb olis Torclum i productes ecològics i de proximitat. Com podeu veure, ens han preparat un menú espectacular!

tast-primavera

Tast de primavera 

DATA

Dia 6 de juny de 2021

Hora: 11:30h

PREU

30€

ORGANITZA

Torclum i Can Marlès

LLOC

Finca Can Marlès

Can Ferrer de la Cogullada,43812 – Tarragona

Compra ja el teu Tiquet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *